Aquesta és la foto que he escollit per acolorir. L'original el vaig trobar a la pàgina web Kirai, en un post amb fotos antigues de geishas. La veritat és que, donada la meva passió per tot lo japonès, acolorir aquesta foto ha sigut tot un plaer XD

He utilitzat bàsicament capas de relleno amb tono/saturación. Però quan ho he trobat escaient també he fet servir alguns filtres per suavitzar la selecció. M'agrada molt el resultat, perquè la pell totalment blanca de la geisha contrasta molt amb els llavis vermells. És un efecte que m'encanta, realment semblen nines de porcellana.

Se'm posa la pell de gallina >///<

 

2 Responses to “Foto en b/n acolorida amb Photoshop”

  1. Isaura

    Tata!!
    Ole k wapa!! cm no algo relacionat amb japo jejeje
    si! demà ens tornem a veure, enrecordet de k et dec un cafeto, aixi k dema invito jo jejeje
    molts besikos wapa!


  2. goooooood girl

    Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.


Leave a Reply