Píxelart

Author: Neus


Si el tema de l'activitat és el revival del jocs Arcade, quin millor exemple que aquests dos mítics personatges de la casa Nintendo: Mario i Link versió NES.

Quantes bones estones ens han fet passar aquest munt de píxels! Actualment tots dos ja tenen versions millorades i els podem trobar a plataformes com la Wii o Nintendo DS en diversos videojocs.
Però els vells videojocs d'arcade sempre mantindran un encant particular que els fa insubstituïbles. Per això he decidit fer-li's un homenatge amb aquesta recreació pròpia pel meu píxelart :)

 

8 Responses to “Píxelart”

  1. Isaura

    Tata!!
    k wapo ta kedat. Juer jo tmb vai a fer el mario!! lo nostre es telepatia jajaja si esque.....

    Dons si el prat es una mica... weno pero esteu tu i la Lucia k li doneu vida oi...jajaja

    Petontets tata!!! i avera si mirem els sms mes aviat eee jajaja


  2. Neus

    Aviam anem per parts.

    Si, i tant que tenim telepatia. Però tranquil·la, això només és pel fet sense importància d'haver nascut al mateix dia, al mateix mes i al mateix any XDD

    Tens tota la raó, el Prat és una m****. La Lucia i jo suposo que si que li donem vidilla, però la veritat és que passem tot el temps que podem fora del prat... a Barcelona hi han un munt de tendes frikis! XDDDD

    Jiji amb lo del sms m'has pillat. Però al final la nostra telepatia de tatas ho va solucionar, tot, no? XDDD


  3. Isaura

    Tata!!

    jajaj k bo!
    ja veus, estic envoltada d Nintendo DS jajaja, weno aixi m'ensenyu k no entic ni puta idea :(

    Em mola cm ma kedat el mario xo no es la idea principal k tenia juuu

    Wenu avera k pasa amb la nines el proper dia d FOL, KINA POOOOORRR!!
    pobreta!

    NINES TKEREMOS!!! jejeje

    muaks tata!


  4. Abel

    "...haver nascut el mateix dia, el mateix mes i al mateix any"

    Ui quina por! Això es bruixeria! A la foguera! XD


  5. Isaura

    ¬¬' jeje


  6. Isaura

    k tension...


  7. Rodrigo

    Hola^^!

    No crec que vingui a cuento de res pero, Abel ets tot un poeta!

    A part, mola el dibuix pixelat.

    ... i ya sta... dew!


  8. Neus

    Home, Rodrigo, tu per aquí! ^^

    Tu vigila, que t'estic fent un entrenament ninja!! XD

    De moment ja t'he aconseguit atacar per l'esquena dues vegades XDD

    P.D.: un poeta?... em sembla que aquí la gent no està entenent la situació U_U hi ha qui riu però a mi m'incomoda... TT__TT


Leave a Reply